VARĖNOS „ĄŽUOLO" GIMNAZIJA

VSAT Pasieniečių mokykloje
2018-05-25 12:58

Vasario mėnesį vykusioje mugėje „Studijos 2018” mūsų klasė laimėjo pakvietimą apsilankyti VSAT Pasieniečių mokykloje. Praeitą savaitę suplanuota ekskursija įvyko!

Pirmiausia aplankėme Kinologijos centrą, kur sužinojome, kaip vyksta šunų dresavimas, į ką atsižvelgiama pasirenkant šuniukus bei veisles, nuo ko pradedami mokymai. Vėliau grožėjomės Medininkų pilimi bei vaizdu, atsiveriančiu nuo aukščiausios vietos Lietuvoje – Juozapinės kalno. Galiausiai pasukome Pasieniečių mokyklos link. Išgirdome daug informacijos apie pasieniečio profesiją, mokymosi ypatumus. Turėjome galimybę pašaudyti iš netikro ginklo, imituojančio šūvio garsą. Buvome ir VSAT Pasieniečių mokyklos muziejuje, kur saugomos įvairių laikotarpių pareigūnų uniformos, sulaikytos kontrabandos pavyzdžiai, įvairūs medaliai ir net pirmojo tarnybinio šuns iškamša!

Taigi, po ekskursijos grįžome pasisėmę žinių bei gerai praleidę laiką. Kai kurie mokiniai susidomėjo pasieniečio profesija.